måndag 23 augusti 2010

Singel och utsinglad.
Vem vill ha udda par?!

8 kommentarer:

  1. Hjärtat
    Önskar vi bodde i samma stad.
    stor kram
    Ella

    SvaraRadera
  2. Du e singel, vacker, oförskämt intelligent och begåvad och jag har förbannat svårt att se dig bli utsinglad.
    Tycker du ska fatta de!
    /Tommy

    SvaraRadera
  3. Ella: Tack, ja det vore riktigt trevligt :) Kram
    Anonym: Kram tillbaka tror jag
    Tommy: Men nu tog du väl i så kroppspulsådern nästan sprack va? ;) Tack och kram

    SvaraRadera
  4. Du är väldigt vacker och fin.
    En underbar person.
    Klart att du kommer att hitta kärleken igen.

    SvaraRadera
  5. Tack, vad gulligt sagt, men nu blir jag väldigt nyfiken på vem du är?

    SvaraRadera
  6. Vi har träffats förr.

    SvaraRadera
  7. "Singel och utsinglad" handlar inte om någon sorg över att jag är singel, utan om utomståendes sätt att behandla singlar. Jag söker inte efter någon kärlek.

    SvaraRadera