lördag 16 januari 2010

Inspirerad!

Är så förbaskat sugen just nu att träna tungt. Har suttit och tittat på inspirerande filmsnuttar på youtube, och jag längtar så efter ett riktigt tungt pass i styrkelyft. Saknar lackande svett, dammet av magnesium, blåsor i händerna, hur det brinner och pulserar efter ett riktigt tungt lyft - och känna hur adrenalinet pumpar i hela kroppen.
Men först måste jag gå ner i vikt - annars hamnar jag i samma sits igen, med skador och skit.
För att mätta törsten efter tunga lyft, så kanske jag kan klämma in något litet, litet tungt. Bara så där lagom tungt att det verkligen känns, men inte gör skada. 
Vet inte om jag vill tävla i SL igen, men träningen älskar jag. Har haft planer på att prova på något nytt länge. Vi får väl se vad det blir.
Suck...detta är nästan värre än sockersug. Blir nog en brännande promenad eller ett pass på min crosstrainer här hemma nu.

Värmer upp på 2008 års träningsläger i Mariehamn,
Åland! 15-17/8. Sista träningslägret jag var med på
 innan jag gick ur klubben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar